B2B

EMI Music is een wereldwijd muziekbedrijf met populaire muziek en bekende artiesten als Coldplay, Robbie Williams, BLØF, Anouk, DI-RECT en nog vele andere nationaal en internationaal gewaardeerde artiesten.

EMI Music is continu op zoek naar nieuwe manieren om muziek van haar artiesten op een relevante manier aan fans te presenteren. Dit doen wij samen met business partners en op basis van een door EMI Music ontwikkelde onderzoeks tool. Hierdoor hebben wij inzicht in de verschillende manieren waarop mensen muziek consumeren. Als muziekliefhebber kun je bijvoorbeeld nieuwe muziek via Spotify ontdekken, een exclusieve CD- box kopen, of een liedje downloaden in de iTunes store. Of misschien geeft jouw favoriete merk of winkel wel muziek weg bij aankoop van producten of diensten.

Retailketens, tour operators, telecom aanbieders, FMCG producenten, elk merk kan muziek inzetten om de communicatie met haar doelgroep te versterken en zich hiermee te onderscheiden van concurrenten. Muziek brengt namelijk consumenten in beweging. Ook u kunt dus uw merk verder activeren door muziek op een relevante wijze in te zetten ter ondersteuning van uw campagne of uw assortiment.

Klinkt u dat als muziek in de oren? Neem dan contact op met EMI Music. EMI Music beschikt over een team van creatieve professionals die u kunnen helpen bij het ontwikkelen van muzikale concepten die relevant zijn voor uw doelgroep en passen bij uw strategische uitgangspunten. Denk bij muzikale concepten onder meer aan: product placement in videoclips, endorsement van uw producten door onze artiesten, thematische premium cd's, merchandise rond artiesten, tailormade digitale muziekplatformen.

Wilt u meer informatie over hoe uw bedrijf muziek kan inzetten om uw doelstellingen te realiseren?

Neem voor muziek in commercials contact op met Daniëlle van Slooten (danielle [dot] van [dot] slooten [at] emimusic.com). Als u geïnteresseerd bent in andere muziek concepten kunt u hiervoor Eric Gadet (eric [dot] gadet [at] emimusic.com) benaderen.